Feeds RSS

duminică, 3 ianuarie 2010

Clatite cu mere


Cand ai pofta de ceva dulce ce poate fi mai usor de preparat decat o portie de clatite?

Ingredientele:
2 cani de faina(eu am folosit faina integrala Dobrogea)
2 cani de lapte
2 linguri de ulei
4 oua
un praf de sare
esenta de rom
doua mere
zahar.

Mod de preparare:
Se face aluatul de clatite si se coc.
Merele se calesc cu zaharul aproximativ 5 minute.
Clatitele se umplu cu mere si se aranjeaza frumos pe farfurie.Alaturi se pot aseza si doua cupe de inghetata.

4 comentarii:

Miha spunea...

Tre sa fi fost delicios! :)

kity spunea...

Da sunt intradevar foarte bune si sant si usor de facut.

Adelina spunea...

Mi-ai amintit că n-am mai făcut clătite de multă vreme. Cred că-s delicioase cu mere, le încerc şi eu.

kity spunea...

sper din tot sufletul sa iti placa!

Premii dulci...

Premii dulci...