11 comentarii
  1. Kitty scumpa, iti multumesc pt premiu! Legat de al tau, am sa te rog sa ma aunti pe mail cand il vei primi ca sa stiu ca e totul ok. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. dat fiind faptul ca ma postat si eu dulciuri.... mai ca m-as include pe lista :) sa ai o zi minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Kity pentru premiu si vacante placute ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Lacrima premiul este pt toata blogosfera culinara...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai cat o sa fie de incantat fimiu pt ca adora papusica asta defapt zana sau ce este ,oricum acum la noi sunt niste desene cu ea si e topit dupa ele.
    Pupici si mersi mult pt premiu !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc pentru premiu....l-am primit cu placere!
    Te pup....dulce!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru premiu, te pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc kitty pt.premiu!
    vad ca bucataresti de zor pe caldurile astea.
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. iar vin la tine, am si eu un premiu pt. tine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc tare mult,sa stii k e un sentiment foarte placut sa primesti primele tale premii,de aceea iti sunt tare recunoscatoare pentru k mi l-ai acordat,sper sa primesc cat mai multe premii "bucataresti".

    RăspundețiȘtergere